21 Aug - Onsdag.

God kväll.
 
Sitter här i soffan o surfar runt lite.
 
Blev en runda till gymmet idag fast jag har sjuk träningsvärk i rumpan!
Jag gick på bandet, Nicko cyklade. Sen tränade vi vaderna.
 
Svårt o få extrem träningsvärk i vaderna och dom jävlarna tåler en hel del stryk.
När vi kom hem så åt vi lite, sen stack mamma & jag till Mobilia en runda.
 
Köpte nya shorts till träningen, 2 toppar, hårspolar, gummiband & en tröja till Nicko.
 
Nickos tröja, han köpte en sådan igår fast annan färg.
 
 
Mina shorts.
 
Nickos skor han köpte igår.
 
Tröjorna jag fick igår.
 
Spolar & gummiband.
 
Tröjan jag köpte idag.
 
Söt topp, glömde ta kort med den på. ( kommer en annan dag )
 
Bild från dagens stretching.
 
I morse när jag vaknade, så satt denna herre o sov & solade i sängen hahah.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Shopping är alltid skoj. Jag o en vän ska till Ullared på tisdag. Shoppa hemmagrejer osv. Ska bli kul. Haft en trevlig helg annars? Nu ska jag ut i solen o promenera.

2013-08-25 @ 10:20:37
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0