30 Aug - Gäsp!

 
Oj va jag sitter här i soffan o gäspar.
Trött. Men vill vara vaken när Nicko kommer hem idag, har ju sovit nästan alla andra kvällar denna veckan.
 
Idag morse stack jag till Mobilia och köpte gardinstång till köket.
Gardinerna måste strykas, men ville ändå hänga upp dom o prova hur det såg ut.
 
Mamma ska stryka dom i morgon. Nu hänger dom inte så rakt. Men som sagt, skulle bara se hur det såg ut.
 
Sen stack jag en runda till Emporia.
Va på jakt efter en beige el brun stickad tröja som kan passa till min rosa Lexingtonväst.
Först hittade jag en brun, lite tunnare . . o kunde inte låta bli o köpa den, för den passade så fint till mina Peakbrallor :P
 
 
Sen hittade jag även denna, perfekt till min väst.
 
 
 
 
I morse såg jag att vår ena chilli är äntligen röd.
 
Ikväll har jag, Petra, Anton o Linus varit uppe hos mamma & pappa.
Pizza & cider bjöds de på, dott dott.
 
 
Nä nu får det räcka för idag . . .
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jätte fint. Jag älskar inredning. Så himla kul o fixa o dona hemma. Man blir mer o mer nöjd. Allt bra med dig annars?

2013-08-30 @ 22:18:47
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0