23 Feb - Oväsen & ny väska.

Herregud vad någon granne för oväsen.
Hoppar i golvet eller ngt.
Luffare!
 
Idag har vi vatt uppe före tuppen, handlat, ätit frukost och varit på Stora Bernstorp.

Sen somnade vi i soffan, jag sov typ 4 tim haha.
Men ni ska veta att det var skönt.
 
Sitter o surfar medan Nicko duschar.
 
Klickade nyss hem en söt liten väska/plånbok.
Valde en mörkblå.
Man måste ju ha mer än svart väska.
 
Är den lika fin som på bild, får jag nog klicka hem fler färger.

Har ingen mörkblå väska alls!!
Dessutom, va fan ska man med stor väska ?
Man har bara massa onödigt skit i den då.
 
 
 
Vovvarna ska snart få mat.
Både torrfoder & gott gott, det är ju lördag =)
 
Sen ska vi slänga oss i soffan, ligga o se tv & äta godis.
I morgon blir det en slödag tror jag, härligt.
 
Nästa vecka blir det nog gymmet redan kl 6 på morgonen.
Härlig start på dagen =)

Kommentarer
Postat av: Madeleine Jonsson

Tack så mycket :) Jag gav drygt 650:- för mina sneakerswedges!

2013-02-23 @ 20:38:09
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag kom precis hem, varit hos en vän o kollat på Mello o ätit taccos. Stinker vitlök :) Hade du en lugn lördagkväll hemma?

2013-02-24 @ 00:21:44
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se
Postat av: Angelica

Kollade du på Melodifestivalen igår? Asså seriöst, detta året har det inte vart en ända DUNDER-låt. Pinsamt. Sverige lär inte komma med på topp-10.

2013-02-24 @ 11:17:37
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0