15 Juni - Ont i nacken.

Morgonen började med att Lakritz väckte mig.
Han tyckte att strax före 8 var lagom o gå upp.
 
Sedan skrubbade jag golvet på toa och även väggarna.
Dusch efter de.
 
Sen en promenad till Mobilia.

Efter de blev det en fika hos m&m.
 
Mötte sedan upp mamma, gick till Coop.
När jag kom hem satt Nicko o fixade papper, jag sorterade bland alla lådor i rummet.
 
Så nu har jag mer o kasta haha.
 
SItter just nu o ser på Djurakuten.
Satans ont i nacken, sjukt irriterande.
Hoppas de släpper snart.
 
Igår va mamma här en runda.
Satt på balkongen o drack cider & Jäger.
 
Jag lyckades o sprilla med Jägern hela tiden, så jag tejpade fast papper hahaha.
Sen blev mamma trött, de fixade jag med tejp.
Haha . .
 
Vi tog en promenad till Coop o handlade.
Jag skulle ha disksvampar, glömt de flera gånger i veckan.
 
Somnad tidigt, runt 22 haha.
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahahaha roliga ni är :)

2013-07-15 @ 21:56:47
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0