19 Juli - Svettig fredag.

Grattis till Nicko o mig som har varit förlovade i 6 år idag =)
 
Idag blev det en runda till Rusta.
Köpte duschkrämer o lite sånt.
 
Morfar skickade mms idag, på alla sina skor.
 
 
Så jag fick ju skicka o ge svar på de.
Haha . . .
 
FIck för mig o lägga disktabletterna i en glasskål, ser lite trevligare ut.
 
 
Gotteskåpet.
 
Cola, Redbull & lite utav våra cider.
 
 
Ikväll har jag tvättat, en jäävla massa.
Skönt o få de gjort.
Jag gillar o få ordning på allt sånt.
Ordning o reda är bäst!!
 
Hängt upp nytvättade Lexingtonhanddukarna.
 
Nu ska jag duscha, sen krypa ner i soffan med vovvarna.
Lakritz ligger redan o myser.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha en riktigt härlig helg.. Ska va helt UNDERBART väder... SOMMAR :)

2013-07-19 @ 22:36:43
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0