11 Juni - Svullna knä.

 
Sitter här i soffan o surfar runt.
Ont i mina knä, tjocka o svullna. Dööö drygt.
Kan inte böja benen speciellt bra. Suuuck!
 
 
Igår följde jag med mamma till läkaren. Efter de gick vi en sväng på Mobilia, sen en sväng i stan.
 
Hm har ju massa rea nu, så passa på o fynda lite.
Dessa 2 klänningar och blåa ballerina fick följa med mig hem.
 
Inte på rean, men billigt ändå.
 
Mina troll.
 
 
Igår lockade jag pappa o köra oss till Svågertorp, skulle kolla på klinkers. Men hittade inget.
De snyggaste finns på Svenska Kakel, men då får han hämta de i Helsingborg.
 
När vi varit ute på Svågertorp så lockade jag med dessa två hossor upp, vi kollade på Ola-Conny & Morgan.
 
 
 
4 veckor har nu gått, min nagel föll av igår. Jag måste snart få dom fixade =/
 
Denna ska jag prova någon dag, kan ju inte va annat än gott när det är smultron !?
 
I helgen har Björn & Malin varit här.
Pågarna fixade i köket, Malin och jag snackade skit . .
 
Haha Linus.
 
 
Nä nu ska jag göra mig redo för att träffa Sabrina en stund. Skitsnack som vanligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0