1 Mars - Våren får gärna komma nu.

Idag började jag dagen med en promenad, 1 timme och 5 min blev de.
Gick Pilåkersvägen ner, sen bort mor Allans Korv, ner förbi Borgmästaregården, ner till Biblioteket, ner till Kronprinsen . . sen hem.
 
Tog bilder, men eftersom min mobil ligger på laddning, så orkar jag inte hämta den . . sen lägga in bilderna.
Så dom kommer att dyka upp i morgon.
 
När jag kom hem blev det en dusch, härligt . . .
Sedan frukost.
 
Efter de sminkade jag  mig, klädde på mig.
 
Vovvarna passade på o sola lite.
Öppnade tom balkongen till dom. Som dom njöt.

Gick med vovvarna, sen stack jag till banken, vidare till Sabrina.
Dax för fika & naglar.
 
Vi skrattade så satans, haha.
Åt kattajävlar & annats trams. Vi har himla roligt åt Daria med.
Hon satt med oss rätt länge. 
 
Glömde min mobil hemma . . helt plötsligt får Sabrina ett sms från min mobil:
 
- Är Sabina där, hälsa henne att hon är ett kålhuvud.
 
Haha . . . Tydligen hade de ringt så in i helvete, både på min mobil & hem.
Men det är ju lite svårt o svara, när man glömt mobilen.
Sånt som händer!!
 
När jag kom hem, lagade jag mat.
Sprang snabbt ner o slängde i en maskin med nya sängkläder.

Blev Gladiatorerna ikväll, semifinal ju.
Chips, dippa & Zero till de.
 
Nu har vi precis hämtat tvätten, Nicko duschar.
Jag surfar, vovvarna sover . . som vanligt.
 
Ska hoppa i säng om en stund.
 
Bilder kommer i morgon, på mina fina naglar . . . även lite andra roliga bilder.
Jag är alltid full av nya bilder =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det kändes som våren var här igår. Sol o rätt varmt. Men idag blåser det och är mulet, brrrr..

2013-03-02 @ 13:07:00
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0