25 Mars - Tidig morgon.

God morgon.
Jag är nu redo, ska sticka iväg ett par ärende.
 
Jag ställde klockan på 8.oo men 6.30 ringer det i min telefon.
Sen kunde jag inte somna om.
 
Igår var det ju hundutställning.
Natalie skulle ju ställa ut sin pärla. Och självklart vill man ju titta!
 
Visst är dom fina !?
 
Jag handlade en hel del, fick en del provpåsar . .
Prins fick nytt vintertäcke, reflexhalsband ( äntligen ) och en del blötmat.
Täcket var stl Chihuahua, dock var det lite stort. 
Det värsta är ju under magen, han kissar ju ner täcket där. Så där fick jag sy in en  hel del.
Att det var 8-10 cm för långt, gör ju inget hahah.
 
 
Detta fanns de i påsarna.
 
5 påsar 800 g ProPlan Lax&ris
4 Påsar 1.5 kg Robur Maintenance Mini ( ny sort ) där ingick 2 väskor.
4 pappboxar Bonzita blötmat, lax och kyckling,ris.
2 burkar Royal Canin blötmat
4 provpåsar från Arion + att jag kan hämta ut 3 kg torrfoder gratis
4 provpåsar från Olivers 
3 pack Dentasticks från Pedigree
1 täcke till Prins
1 reflehxhalsband
 
Jag ska lova er, det var tungt o bära.
Tur så både lämna & hämtade Nicko mig =)
 
Jag hade jätteskoj på utställningen.
O att träffa Natalie var supertrevligt. Träffade även hennes mamma, även hon var supertrevlig.
 
Träffade Lisbeth där, Hannes & sen fick jag en skymt av Prins uppfödare.
 
På eftermiddagen stack Nicko o jag iväg ngr timmar.
När vi kom hem nannade han lite, sen stack vi o åt pizza.
 
Nä nu hinner jag inte sitta här mer, måste sticka.
Men innan dess ska jag skicka iväg ett mail till Martina =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0