27 Maj - Emporia & takkronan.

Idag stack jag en vända till Emporia med Petra.
Jag skulle kolla på skor.
Hittade en hel del ballerinaskor som jag gärna skulle vilja ha.
Men vi har så mycket annat som behövs just nu, så skor får vänta helt enkelt.
 
Köpte iaf present till Petra.
Hon fick välja själv.
Sen har jag ju mitt hemliga paket som hon också ska få.l
Haha . . .
 
Ikväll har jag varit uppe hos mamma o pappa, lagade mat där. 
Så i morgon ska vi inte störa dom, haha.
Kan värma det som blev över.
 
Vi har även varit o hämtat vår fina takkrona, så nu hänger den mitt i rummet . .
Men vi ska borra upp en krok där den ska vara, över matbordet.
 
Men eftersom den inte kan ligga ner, så får den hänga mitt i allt så länge.
Tänkte lägga upp kort, men jag e för trött för o klydda med de. Så jag känner lägga upp de när jag vaknar i morgon.
 
Så fram tills dess, sov gott.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Allt bra med bästaste Bina?

2013-05-29 @ 19:13:55
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0