Redo för Homeland.

Snälla pappa kom hit ikväll med Tyson och gick med mig & vovvarna.
Usch va de blåste.
Prins lyfte en gång, Lakritz flera gånger.
Ingen av dom gillade att behöva gå ut.
 
Men men, det är ett måste att gå ut & kissa.
 
Nu har jag stekt 2 st ägg, blandat proteindricka, skurit tomater, blandat ett glas saft  ( självklart jordgubbssmak ) och bäddat i soffan.
Jag är nu helt klar för kvällens Homeland.
Missade de förra veckan.
 
Tänkte ju se förra veckans avsnitt i morse på Play, men Homeland går inte att se på Playmobil.
Skit!!
 
Men man får ju se vad som hände förra veckan, så de e lungt.
 
Ikväll kliar det lite grann vid öronen, där mina utslag som så plötsligt kom i lördags.
Sjuuukt skabbiga.
Ser rent smittad ut.
 
Smöjer med Elizabeth Arden, den funkar bra. Men vem fan orkar smöja hela tiden ?
Nä de får bli morgon o kväll.
 
Ljusen börjar slockna, tände dom tidigt idag ju.
De mörknade så himla tidigt ju.
 
Lär somna i soffan, aningens trött.
 
Pratade med mormor ikväll, ändrade planer för helgen . . . till det bättre.
Hoppas Nicko också tycker de.
 
Nä nu ska jag läsa lite på sydsvenskan, sen hoppar jag ner under filten.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe tack :P

2013-10-28 @ 22:12:02
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0