17 Sep - Vinterskor.

Idag vaknade jag av en mardröm.
Inte gjort de på länge.
 
Drygt o vakna på de viset.
 
Iaf.
Jag låg vaken i sängen en bra stund, spelade lite spel.
Sen gick jag ut i höstvädret.
Bestämde mig för o plocka fram förra årets vinterstövlar.
Dom är lätt fodrade.
 
När Nicko kom hem från mötet, stack vi till MM Sports.
Köpte choklad & jag fick nya brallor till träningen.
 
Orkar inte ta kort just nu, så jag får göra de i morgon.
 
I eftermiddags så träffade jag Petra.
Vi gick en runda på Emporia.
 
Jag hittade en sååån fin stickad tröja, men den va ju rent för liten.
 
Sedan stack jag o mötte upp mamma på Mobilia.
Vi skulle fixa lite saker.
 
Ikväll har pappa & jag gått rundan ihopa. 
 
Nu lagar jag mat till mig själv.
Ska äta & se Svenska Hollywoodfruar.
 
Här har ni de 3 små grisarna.
 
Sittter o messar lite med Pullan, länge sedan sist.
Hon ska opereras snart ju.
 
Nä nu ska jag springa ut i köket o kolla maten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0