16 April - Väntar viktigt samtal.

I går var jag tvungen att ringa veterinären.
Prins knutor har börjat komma tillbaka =(
 
Tyvärr hade han gått för dagen, så han skulle ringa när han jobbade nästa gång.
Jag tycker så e så jävla dåligt, att där inte är någon annan hudläkare då!
 
Sån tur har ingen gått sönder, men ändå!
Man vill få rätt på medicinerna och så!
 
Jag som trodde vi skulle slippa detta, stackars lilla vovve.
 
Nicko kom hem vid halv ett inatt, jag kunde inte sova så jag låg vaken.
Prins låg hos mig från strax efter halv nio, när mamma gick hem, fram till lite över halv ett inatt, när Nicko kom hem.
 
 
Imorse när klockan ringde 9, ville jag bara kasta telefonen åt helvete.
När vi va ute med vovvarna, frågade Nicko om jag skulle med till gymmet.
Först kände jag inte för de, men samtigt . . Niklas ringer inte fortare för jag sitter här o e ledsen.
Så jag svirade om till gymkläder o följde med honom.
 
Det blev 1 tim på bandet, minus över 400 kalorier.
Sen blev det ett vadpass från helvetet och lite biceps. De sved för fan i armarna som jag tog i :P
 
 
 
Liiiten strimma sol, där finner vi Prins.
 
Idag skulle Nicko till VC, Prins och ja följde med dig.
Medan Nicko va inne och fick gjort sitt, så tog Prins och jag en korv i solen.
 
Haha, hela kinden e full av korv.
 
Han gillade korven, se hur han tog tag i den haha.
 
Tuffing med nithalsband.
 
 
Hemma på balkongen njöt dom båda i solen.
 
 
Så himla kul med kameran, blir så bra kort.
Det var allt för denna gången, ha det bra haj!
 
Tänkte bjuda på nakenchock, men det tåler ni väl inte ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0