8 April - Emporia, shopping och middag.

 
Idag sov vi till strax efter nio.
Vi kom inte i säng från runt halv 2!
Så man va ladom trött när klockan ringde.
 
När vi var påklädda och så, blev det en tur till Emporia.
 
Nicko behövde skor, jag skulle ha skor, jag skulle kolla cykelbyxor ( el längre tajta shorts el va det heter ? )
 
Vi passade även på o äta middag där.
 
Hatar sån sallad, jävla vidrig smal.
 
För min del blev det skor, dom där längre shortsen och en tröja.
 
Nicko köpte Henri Lloyd skor. Snygga!
 

Jag hatar gå in på Sealife, man vill alltid ha såååå mycket där. Haha . .
Hon som brukar va där när vi handlat, va där idag. Trevlig tjej.
 
Jag hittade iaf ett par st jackor, väst, tröjor, väska, gummistövlar . . . ja . . helt för mycket!
 
 
Om en stund blir det gymmet.
Ben står på schemat!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0