26 Feb - Sängen är varm och go.

I morse ringde Nickos klocka före 7.
Han skulle lämna bilen på verkstad.
 
När han kom he, sov jag fortfarande . . Han försökte väcka mig vid 9 tiden.
Jag orkade fan inte. Så han gick med vovvarna, sen la han också sig.
 
Jag låg i sängen till 10 tiden, sen gick jag upp och åt.
Sorterade tvätt, fixade i köket och lite så.
 
Vid 11 tiden vaknade Nicko.

När vi var vakna och påklädda gick vi till mormor och morfar en runda.
Fikade o sånt.
 
14.oo var det tvättdags för mig.
Allt gick som en dans, fort som bara den.
 
När mamma kom hem gick hon och jag en runda, 40 min ca.
 
Sen lagade jag mat.
Nu dricker jag cola, surfar och äter salta pinnar.
Nicko ser fotboll.
 
Sen ska vi sticka till gymmet.
Blev inget i morse, då Thordas vaknade upp o va kass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0