28 Feb - Min finaste Prins.

Min lilla fina vovve, han e så söt.
Så liten, så söt.
 
2.1 kg . . skrutt.
 
 
 
Att se han så pigg ( fast fortfarande inte som vanligt ) och så fin igen, de känns så bra.
Men jävla sjukdom han fått.
 
Niklas ringde igår, vi ska fortsätta med medicinen i 14 dagar, sedan trappa ner, 10 dagar med en mindre mängd pilla.
Sen ska vi tillbaka om 24 dagar.
 
På ena sidan av revbenet finns en böld, som mjuknat. Dvs är mogen.
Hoppas den drar sig tillbaka. För nu vill vi ha en frisk och fin vovve igen!
 
 
Efter gårdages grymma träningspass hade jag aningens svårt att sova . . Ja även från i förrgår med!!
 
Hur jag än vred och vände mig, så hade jag sååååå ont.
Gick upp och ut med vovvarna lite innan 7.30
Åt och gjorde vid mig.
 
Vid lite innan 10 var vi på bilprovningen, sen blev det Ikea.
Köpte ljus,3 st 100 pack. 
1 doftljus, skärbrädor och en glödlampa.
 
Sen stack vi hem.
La mig på soffan, aningens trött.
 
Men självklart ringde telefonen efter en stund, så jag fick inte sova så länge. Men de räckte att blunda lite.
 
Nicko hade beställt sportbhar till mig, min favvismodell . . . ända jag tar på mig ahha.
Dom kom idag. Ska visa dom senare.
 
För nu ska jag äta mat.
Haaj & i vaaj.
 

Kommentarer
Postat av: linda

va fint

Svar: Tack :)
Bina Lakritz Prins

2014-02-28 @ 23:21:00
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postat av: Angelica

Han är ju bara för söt :)

2014-03-01 @ 10:17:22
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se
Postat av: Angelica

Du skriver när du kan/vill. Ingen stress vet du väll :) Jodå med mej är allt bara bra. Hur är de själv?

2014-03-01 @ 10:37:37
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0