Doo doo doo batman!

Idag fick jag testat mina nya Batman leggings!
Mormor va hundvakt, så vi stack till gymmet.
 
Blev självklart knöböj.
Lite mer kraft i benen idag när jag ätiti bättre de senaste dagarna.
 
Min röv e lite plattare, då jag inte haft lust o träna när Prins va som sämst.
 
Men nu jävlar ska kroppen plågas!
 
 
Vaderna får växa lite till tycker jag.
 
Efter gymmet stack vi o handlade massa mat på Emporia, sen blev de Apotket till Prins sen hem.
Åt lite, sen gick jag upp till pappa lite.
 
När jag kom hem igen, lagade jag middag nr 1. Köttfärssås och pasta.
Sen blev det krämig pastasås, kyckling o pasta.
 
Nu sitter jag o kollar på tatueringar.
Jag HATAR den på armen som jag har.
Liten, ful, skabbig, äcklig osv.
 
Och på mitt ena snygga lår, ska där sitta ngt rejält tycker jag.
Har sällskap, Prins . . vem annars !? =)
 
En trött Lakritz
 
 
En mupp utan tratten, en liten stund bara.
Måste vara rädd om kinden fortfarande.
 
Hmm, kanske jag kommer på ngt mer o skriva lite senare. Så håll ögonen öppna =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0