Min älskade vovve.

Prins . . min älskade, älskade vovve.
Varför blir du inte frisk !?
De känns som en evighet sen man fick se honom, krama honom o pussa honom.
 
Saknar honom så de gör ont i hjärat.
 
Jag vill ha hem min vovve frisk!
 
Självklart har vi pratat lite om att avliva honom.
Man vill ju inte låta han lida i onöda.
Men veterinären säger att han inte lider, de får vi tro på.
Hon säger även att det är tuff liten kämpe.
 
Ingen feber idag iaf. Han äter o så. Men fler o fler sår på kroppen.
 
Nu väntar vi på att alla hans prover ska bli klara, kanske dom ser ngt där.
 
Man vill ju inte behöva åka ut där och se honom somna in.
De är hemskt!
 
Jag har gråtit i flera dagar, har sån huvuvärk. Men de gör inget, bara min vovve kommer hem frisk.
 
 
 
Var gång min telefon burrar, så blir jag rädd. Rädd att de e djursjukhuset som ringer med sämre nyheter än vad vi redan fått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0