Snart dags att sussa.

 
Morgonen började sent . . el ja, vi va uppe vid halv åtta först.
Ut med vovvarna, dom fick mat & Prins fick medicinerna.

Sen la jag mig en stund till, vovvarna också.
Jag vaknde nån timme senare, vovvarna låg o sov ända till över 11.

Blev frukost för min del då.
Stekt ägg på mackorna. Gott!
 
 
Denna dag har jag städat som bara den.
Solen lös, så jag öppnade balkongdörren.
Härligt.
 
Passade på o städa där ute också.
Planterade om smultronen och lite så.
 
 
Prins njöt av solen.
 
Massa reklam, bara skit!
 
Mycket go puss.
 
Gick till Coop ikväll, köpte 4 kg kycklingfile och lite till dagens mat.
Testade nytt recept.
 
Jag gillade de, men Nicko va inte så speciellt glad för de.
 
Prins får inte sova i denna lådan just nu, pga såren & tratten.
Så jag satte den på höjden.
 
Tänke ha en annan lykta där & en grön växt kanske.
Ja vi får se.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0