20 Maj - Liten uppdatering för er nyfikna.

 
Jag tänkte köra en uppdatering.
 
Vi börjar med Prins, han är pigg, men jävla knutor som vägrar försvinna.
Han har fått nya knutor.
 
Han går på 2 sorters mediciner.
Dom sa att det tar ca 4 veckor innan man ser om den nya medicinen gör ngn nytta, 8 veckor om den kommer hjälpa honom. 
 
Hemskt det är o känna sig så hjälplös, man vill ju göra allt för honom!!!
Hemskt o bara vänta dessutom!
 
Men nu till ngt annat.
 
Mina tomater och ppaprikor.
 
Min kaktus blommar för fullt.
 
Ampelliljan med.
 
Mitt hår växer som bara den. Vilket jag är mycket glad för.
Bra vitaminer jag tar nu!!
 
Min andra kaktus, den blomar också.
 
Pannbiffar mos, sallad o sås. mumma.
 
Nya namnet på gymmet.
 
Har nu invigt min nya tröja.
 
Lite vigare!
 
Varje röd platta väger 25 kg.
 
Haha, spännis.
 
Liten vovve får en dusch i köksvasken.
 
Har man 2 små hundar så får dom plats överallt.
 
Team-blå och batman.
 
Stretching e viktigt.
 
Mera god mat.
 
Min smultronplanta.
 
Vi var mycket trötta igår morse, låg ända till 9.
 
Lite ryggträning igår.
 
 
Lila lila lilla . . min nya favvoritfärg.
 
Har ni provat dessa ? mumma!
 
Min gris.
 
Bygge på G.
 
Fler tavlor kommer, ska bara hitta ramar.
 
Lila gardinerna får hänga i datarummet.
 
Mattan och dammsugaren glömde jag plocka undan innan jag tog kortet.
Mattan hade jag när jag flyttade skrivbordet.
 
Dutti vovve, bara tittar på.
 
Han e hur sugen som, men rör inte.
 
Gårdagens shopping, Kompressionsstrumpor 3 par.
 
Haha jag skickade denna till mamma, mormor och pappa.
Ville ha bilder på deras armar tillbaka, men det var bara mamma som skickade.
 
Idag har jag varit med mormor ett ärende i morse, sen tvättade jag, sen var jag med morfar några ärende.
 
Sen blev det gymmet.
Mina knä bråkade såå mycket idag. Redan efter 2 min funkade det inte mer på bandet.
Efter 7 min ville jag dö!
 
Så jag tränade vaderna i stället.
 
Sen axlar och triceps.
 
Min pigglet och jag på ballen innan idag.
 
Piggis trötter, som vanligt.
 
 
Nu ikväll har jag gjort äppelkaka på 1.5 kg äpple.
I morgon ska jag smaka på den =)
 
Nu blir det bingen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0