20 Juli - Gym, bak o massa annat

Dagen började redan strax efter 05.
Lakritz tyckte det var dags att gå upp.
Så jag fick snällt gå upp o klä på mig, sen ut med dom.
Hem o packade gymväskan o stack.
 
Fy fan va min cykel måste smörjas, för er som vill höra hur den låter, finns film på min instagram. 
Iaf...
Det blev 60 min på bandet, hade sällskap hela tiden utan en av herrarna där.
Sen mage, vader och självklart stretching som avslut.
 
När Nicko sovit, stack vi till Svågertorp.
Jag skulle ha skruvar och han skulle äta.
 
Sen bort till Sats, verkar som det är dags att byta gym.
Såå trött på det andra gymmet, även folket haha.
 
Utsikt från receptionen på Sats. 
Sen stack vi hem
 
Jag körde igång en omgång med kvargbullar. 
Faktiskt väldigt goda.
 
Idag kom även mina minihandtag som jah beställt.
 
Ikväll åt vi polentapanerad kycklingfile, sallad och klyftpotatis. 
 
Nä nu måste jag gå, hörs i morgon ✌
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0