25 Juli - 90 min

Idag blev de en promenad till stan.
Min cykel pajjade igår 🙄
Men den va sedan 1968, sa morfar haha.
 
Iaf..
Vi promenerade till en affär, men där fanns ingen. 
Sen vidare, där hittade vi en.
En blå.
Måste sätta dit en korg bara, sen är de bara att tuta och köra 😎
 
När vi sen kom hem, lagade jag mat åt Nicko, packade väskan o stack till gymmet.
45 min cykel, 45 min på bandet + mage och stretching. 
Svetten bara rann av mig. Helt sjukt. 
 
Men med en Celsius så reder man allt 😅
Bcca i shakern.
 
Sen hem och åt Tacos, duschade.
Tog sedan en promenad till mormor och morfar. 
Satt där en stund och snackade, sen åter hem.
 
Lagade mat, 6 st lådor står nu klara.
Diskade, dammade, dammsugade och tvättade golven.
Gick med hundarna. Va så jävla svitt, så de fick bli en dusch till.
 
Nu har jag precis druckit dubbel proteinare. 
Nu ska jag stänga ner. 
Ha de gutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0