29 Juli - Po Limhamn

Blev en vända till cykelhandlaren. Punka o det kan jag inte fixa själv.
Så jag promenerade dit, satt där en timme o vänta medan gubben fixa de, sen cykla jag hem.
Aldrig jag åker till Möllan igen. Fy fan!! Finner fan inga ord för de!!!!
 
Sen stack Bekime Gina o jag ner till Hamnfestivalen. 
Faton va så snäll o körde oss.
Messi käkade mjukglass 😄
 
Vi va borta vid gymmets tält. Bekime lyckades vända däcket 2 gånger 😎
 
Träffade mim favvis Lennart där nere, Camilla kom där med sin kille.
Riktigt trevligt hade vi.
 
Sen kom Faton o hämtade oss igen, sen hem o åt. Sen möttes vi upp igen på gården för en fika.
Dock hann vi knappt sätta oss från de började ösa ner haha.
 
Men de öste ner typ 3 min.
Sen va de fint igen.
Bekime o Nekki skulle ut o springa, så Gina följde med mig hem en stund.
 
Dagen har varit hur trevlig som.
 
Nu tackar jag för idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0