12 Sep - Soliga Malmö

 
Vilken solig fin dag det varit i Malmö idag.
Härligt. 
 
Jag började min dag med att sortera all tvätt.
 
Sen blev de frukost i soffa . Självklart satt vi alla tillsammans 😃
 
Sen gick jag ut i solen med hundarna. 
En killen från Siemens skulle komma o fixa vår diskmaskinslucka, så Nicko stannade inne.
Fjädrarna i luckan hade gått sönder, så de fixade han snabbt.
 
Sen när de va klart, gick vi till affären och köpte 4 kg kycklingfiléer lite annat gott. Plus vars en glass 😎
 
 Nu ikväll har jag som sagt tvättat.
Ända gången jag satt ner va när jag åt middag 😁
Men jag vill vika, mangla o sånt så fort som möjligt. 
Hatar skrynklig tvätt! 
 
 
 
Medan jag tvättade, så vilade Prins så gott på soffan.
 
Dagens middag blev stekt kycklingfile, kokt ris och currysås. Självklart sallad!
 
Hundarna har vatt ute sista rundan, tvätten är uppe, disken är i maskinen, vasken är städad, sängen är renbäddad och jag har duschat plus ätit ett ägg o druckit en iskall loka. 
Nu tackar jag för idag o ska sova.
Nicko jobbar natt, så de blirbara jag o vovvarna i sängen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0