9 Sep - Vm i dragkamp

Kl ringde 8, jag har stängt av den o somnat om. Vaknade 9.15 så inget gym idag heller 🙈
 
Vi gjorde oss iordning och körde till Emporia. 
Handla på ica, sen hem.
 
Jag lagade Nickos mat plus 4 matlådor till mig. 
Sen tog vovvarna och jag en promenad ut bak stadion.
Där e ju VM i dragkamp. 
Inte för jag e så intresserad, men vi glodde ändå lite 😄
 
Sen hade jag en grej som jag skulle fixa. 
Så vi gick hem. 
 
Nu ikväll har jag o Prins promenerat till Mobilia. 
Köpte godis på Vacker Tass.
 
När vi kom halvvägs hem så satte han sig ner och vägrade att gå.
 
" Ska jag bära dig?" 
Då kom han som ett skott 😃
 
 
Nu måste jag gå till köket. 
Brödet ska nu bakas 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0