4 April - Apple Blossom

Blev en snabb tur till Plantagen idag. 
Vilket visade sig vara en perfekt dag att åka dit.

Dom sålde ut alla sticklingar för 10 kr st. 
Inte nog med de, jag hittade ääääntligen en pelargonstickling som jag försökt få tag på i säkert 2 år.
Äntligen fick jag tag i den. Den heter Apple blossom.
Sen köpte jag även Prinsess Mary, förra årets pelargon. Fick inte tag på den förra året.
Sen köpte jag även en som heter Gesa, mest för den va rosa 🤣

Nu har jag planterat om dom. Hoppas dom växer sig fina o stora. 

Alla andra jag hade på balkongen e stendöda.
De frös ihjäl 😫 

Aja, nu får man hålla tummarna för dessa.

Glöm inte följa mig på Instagram om ni är nyfikna 🌞 @binaliten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback