9 Juli - En sväng till Vellineblomman.

Idag vaknade vi av måsjävlarna som skrek.
Kommer strypa dom snart!!
 
Nicko stack o tvättade bilen vid 8:30. Då gjorde jag mig klar undertiden.
Vid 10 tiden stack vi och hämtade mormor o morfar.
Hade bestämt med dom o köra till Vellingeblomman.
 
Stackars morfar som inte kan gå så bra, han fick stötta sig på vagnen.
Ändå envisas han o följa med =) Han e för käär.
 
Mormor köpte blommor.
Jag köpte ett halsband till Prins, tuggpinnar och en ampellilja.
 
Letar ett bra tag efter ett ljusblått halsband till honom, äntigen hittade jag ett.
 
 
Favvispinnarna.
 
Orkar inte ha bild på ampelliljan, ni vet hur en sådan ser ut.
Annar sök på google : )
 
Körde även förbi bruket, allt ska ner.
Där blir finfint sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0