Man blig sugen på o bädda ner sig.

 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mysigt och städat.. Me like :)

2012-09-22 @ 13:11:36
URL: http://ilivingthedream.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sjukt fattig inredning ser sjukt billig ut

Svar: Fegt o va anonym.Men eftersom jag har ip-spaning så ser jag ditt ip-nummer o kan därför ta reda på vem du är.

Ditt ip-nummer : 90.144.247.239
Bina Lakritz Prins

2012-09-24 @ 14:25:37
Postat av: Dan

Ta reda på vem jag är, skrev du här ovan. Då tycker jag att du ska ta reda på vem jag också är. Lyckas du med det så skall du få en julstjärna. IP-adresserna lämnas inte ut av operatörerna men det är något som du inte fattar.

Svar: om det är någon som inte fattarm så är det du.jag ser ditt ip. du har skrivit 3 kommentarer, med ett få minuters mellanrum med samma ip ; )

Bina Lakritz Prins

2012-12-08 @ 04:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0