Renovering del 3.

 
I onsdags kom snickaren, han satte igen dörren.
Sen spacklade målaren igen hålen.
 
Sen var det dags o få ut de tunga, så jag stack o lånade en säckakärra.
 
Såg dessa söta violerna påvägen, så jag var ju tvungen o ta kort.
 
Här är allt skit som va onödigt tungt o bära.
 
Väldigt ren spis !?
 
Allt åkte till tippen.
 
Min fina orkide.
 
Mina solkungar.

Skar mig på spackelspaden. Blödde lite . . .
Djupt sår och jag fick mycket ont.
Tur jag har plåster i plånboken.
 
Nu är köket tomt, och den äckliga plastmattan har åkt.
 
 
När Nicko skulle slå av ett spik som satt i betongen, så sa det pank i glasrutan. 
 
Fortsättning följer . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0