Klickade nyss hem . .

 
Dett läderarmband.
Sött.
 
 
Älskar armband.
Det är nästan ett måste!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Idag åkte jag med Charlie till Västra Djursjukhuset, då Charlie hostat, varit mer trött än vanligt och ätit dåligt. Dom lyssnade på hans hjärta, hans blåsljud var inte lika litet längre, som det var för ett år sen. Utan blivit MYCKET större. Och hans klaffar hade lagt av, så den strömmar inte igenom som det ska. Utan åker fram och tillbaka. Och hans hjärta har förstorats jätte mycket. Så dom sa att han kan ha 2 veckor kvar eller 1 år. Svårt att säga. Mej iom att det gått så fort de senaste året, så tror dom att de går fort då, då det brukar göra de när hunden känner av de. Har gråtit i 3 timmar i sträck, har sån huvudvärk nu, känns som mitt huvud ska sprängas. Charlie ska äta medecin nu. Blodtrycksänkande, krälvidgande, hjärtstimulerande och vätskedrivande. Än sålänge så lider han inte. Vi ska tillbaka om 2 veckor och göra ultaljud, då ser dom mer exakt. Så nu känns allt tungt. Fruktansvärt tungt.

2013-02-18 @ 21:00:44
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-02-18 @ 21:12:43
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Vanessa

Sv: Åh, jag förstår precis vad du menar! har också jättekänslig hy, märker ofta över en natt ifall en kräm är bra eller bara skit. Är den skit så ser jag ut som en prickig korv i princip i en vecka efter :P Den här är faktiskt väldigt skonsam och ska vara för känslig hy, men jag vågar inte rekommendera något så alla är så olika, och den kostar ändå 279 spänn, och det är ju inte så kul att slänga i sjön om det inte funkar liksom :/

2013-02-18 @ 23:50:37
URL: http://valmer.blogg.se
Postat av: lillemor

fint

2013-02-19 @ 09:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0