11 Juli - Lyssnar på musik.

Sitter här i soffan o lyssnar på musik och gör en CD åt morfar.
 
Idag har jag städat, vatt hos Petra en snabbis.
Sen stack Nicko o jag upp i stan o fixade en grej.
Passade på o äta där uppe.
 
Sen hem o hämtade bilen, stack till Svågertorp, sen till Håkan&Eva.
 
Efter det till Emporia.
Jag ville ha shorts.
 
Kollade för ett par dagar sedan på ett par snygga på Lexington, de var på rea.
Men nä, jag kommer inte använda dom tänkte jag.
 
Jag har retat mig som fan på de sedan dess, så vi skulle kolla på dom idag.
Självklart var dom slut, så vi gick upp på Sealife, där fanns dom.
Dock inte på rea.
 
Dom satt som en smäck, så de blev dom.
Skönt, slapp vi springa runt o leta & testa massa.
 
 
Blev även 2 nya stekjärn inne på Cervera.
 
En 2 litersglass på Willys, 4 st US dippa sen stack vi hem.
Testade denna =) Mycket god.
 
Ikväll skulle vi se nya Bond, men usch va den verkade kass.
Nicko gick o la sig, jag satte mig o kollade på annat.
 
Ska faktiskt snart hoppa i säng.
Man ska ju orka gå upp morgon ju.
 
Ska sticka o handla lite på morgonen, får ju besök.
Tänkte bjuda på lite fina mackor.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är ett litet märkesfreak av Lexington :)

2013-07-15 @ 21:59:12
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0