3 Juni - Lite uppdatering.

 
Ja jag tänkte uppdatera er lite, vad som hänt o så de senaste dagarna.
 
Prins han gillar o kolla på Djurakuten.
 
Vi har spenderat en hel del tid på balkongen, härligt.
 
För er som missat, så älskar Prins solen.
 
 
 Jag satte mig också lite grann i solen.
 
I lördags vaknade Nicko med feber =/
 
När Nicko låg o mådde dåligt, så tvättade jag.
Min lilla tvättråtta =)
 
Trötter.
 
Prins han gillar våra soffkuddar.
 
Igår söndag, hade mormor & jag bestämt att vi skulle till Malmö Garden Show.
 
Massa fina blommor.
Jag köpt en Hjärtreva.
 
Sen kom Mr.Migrän och hälsade på mig, aah. Så jag kröp ner i sängen o drog täcket över huvudet.
Lakritz passade då på mysa med mig.
 
Migrän är inget skoj.
Jag måste ha tyst o mörkt när jag har de.
Mår sjukt illa desstom. Och kortare stubin än vanligt ;o)
 
På eftermidaggen kom Björn & Malin hit.
Herrarna höll på med sitt, Malin och jag satt på balkongen o snackade skit & lekte med vovvarna.
 
Idag vaknade jag lite över 8 tiden. Låg kvar till halv nio.
Det var dags för golvkillen o komma + vi skulle iväg till Mynthandlaren.
 
Precis när vi ska sticka, så ringer golvkillen o är påväg. Så mynthandlaren fick vi ta när golvkillen gått.
Snart har vi golv i köket också, ska bli skönt.

Vovvarna är sjukt nyfikna på vad som finns bakom grinden vi satt, så dom inte kan komma ut i köket just nu.
 
Morgonbus.
 
Vi stack som sagt till mynthandlaren, sen till Emporia.
Min nya favvisbutik hahah . . .
 
Den blev en till kudde =)
Visst är den fin !!!!
 
Det finns plats för fler snygga kuddar . . .;o)
 
Det blev en runda på Ica också, köpte massa goda tomater.
Hon i kassan va nog trött.
 
99kr/kg men när vi kom till kassan tog hon bara 15kr/kg hahaha.
Men det gör inte oss ngt :P
 
Sen blev det Ikea.
Köpte massa lampor & ljus.
 
När vi kom hem lagade jag mat uppe hos mamma & pappa.
Ut med vovvarna, sedan stack jag till Petra.
 
Hon bjöd på mat. Nuggets, ris o sås. Mycket gott!
 
Linslusen, han gillar mina sura strumpor haahah . . .
 
 
Ikväll kom mamma en sväng. Vi kollade på Ola-Conny & Morgan.
När hon gick hit, så tappade hon sina glasögon. Så vi fick gå o leta efter dom ahhaha.
 
Nä nu ska jag krypa ner under täcket =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Alltid trevligt att träffa dig och snacka lite skit. :)

2013-06-05 @ 12:30:57
URL: http://lallinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0