Kvällsarbete.

När Nicko kom från jobb så satt Petra, barnen, vovvarna och ja nere på gården. 
Så han kom bort till oss.
 
Vi gick upp o lämnade vovvarna, sen hämtade vi allt som skulle till tippen.
Petra o co gick då hem.
 
Efter tippen blev det Kinabox, sen Bauhaus för att köpa masonitskivor till vårt golv.
 
Fick även tillsågat nån.
 
Pappa o mammas kyl gick i sönder, så dom har köpt ny.
Såg dom komma körandes med pappas lastbil haha.
 
Nicko hjälpte pappa med nya kyl/frys medan jag gick med Tyson.
Sen hjälpte pappa oss med skivorna :P
 
Såhär ser det ut nu.
 
 
 
 
 
Inte alla som har kyl brevid sängen, hahahaha.
 
Oh i morgon kommer köket =)
En dag tidigare än väntat.

Kommentarer
Postat av: naiilsbyamanda @ instagram

bara så du vet så heter inte mina geleer det du sa, det är inte ens samma märke :-) måste även påpeka hur lågt det är att försöka tala om för folk vart jag köper ifrån på MIN EGNA instagram ÄVEN fast jag sa att jag inte talar om. hur som, bad try, för du hade fel :-)

2013-06-18 @ 11:54:01
URL: http://amandasoere.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0