Renoveringen del 10

Golvet i köket skulle läggas igår, tyvärr blev de inte så.
Primern ville inte torka. Och tur va de, nu i efterhand.
 
För på kvällen började röret i köket läcka. 
Lagom fräckt!
 
Vi ringde runt, styrelsen ko, G4S kom  . . . ingen kunde göra ett skit.
 
Så i morse fick vi gå upp före tuppen.
Nicko ringde rörläggaren 07.00
 
Ett par minuter senare kom Hans-Åke för o kolla läget.
Vi satt o väntade o väntade på rörläggaren, ingen kom.
 
Nicko stack till jobb vid 8 tiden. . . jag la mig på soffan en stund o kollade på tv.
FaceTime med Petra lite . . sen somnade jag i soffan haha.
Vaknade nån minut senare, av Petras sms.
Somnade om o vaknade av sms från Nicko . . sen gav jag upp.
 
Nu har rörläggaren äntligen kommit. Men han är nu i andra lgh.
 
Här får ni se bilder på de konstiga rören & vårt hemmabygge för det inte ska rinna vatten.
 
 
Nya bilder kommer såfort ngt har hänt :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0