Renoveringen del 13, det nya köket.

I morse låg jag så sött i sängen. Vaknade 6.50 och va sviintrött.
Tänkte, jag kan sova lite till . . .
 
Trodde jag ja . . . helt plötsligt ringer de.
 
- Hej vi står utaför och väntar, öppna.
 
Jävla piss, Noblessakillarna va här redan 7.
Vi som fick 08 - 10.
 
Piiss.
 
Ut fort som fan med hundarna, sen bort o öppnade för dom.
Smsade mamma, kom kom för fan.
 
Hon kom snabbt, så jag kunde fia en sak. Sen gick hon hem igen.
Killarna bad om kaffe, så jag fick ringa mamma igen.
 
Så kom hon & Anton med kaffe.
 
Tog lite kort medan dom höll på.
 
 
 
 
 
 
Efter någon timme började det att likna ett kök ju =)
 
 
 
Mys i soffan, en trött Prinsas.
 
Kl 18 typ, så var dom klara.
Skönt.
 
 
Allt plast ska sitta kvar ända till vårt kakel sitter på plats.

Mamma, pappa, mormor & morfar kom o kollade en runda.
Nyfikna ju =)
 
Nu ska jag ta en dusch.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ska bli så kul att se resultatet! :) Kramar

2013-07-01 @ 15:21:19
URL: http://lallinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0