5 Okt - Barbour & Henry Lloyd

I morse var jag tröttare än tröttast.
Låg ända till typ halv 2 i natt o messa med Paulina.
Klockan ringde o6.oo och ack va sur jag va då.
Somnade om till o6.3o, lika sur då.
 
Men men . . .
 
Gick upp o gjorde vid mig, sedan blev vi hämtade rint 8 tiden.
Blev Limhamn idag. Bäst o handla där.
Finast kött där.

Sedan blev det frukost.
Vi promenerade sedan hem och tog bilen . . sen blev det Emporia.
Nicko skulle kolla på jacka.
 
Sealife-tjejen gillar verkligen oss.
Hon snackar som bara den, frågar hur de e osv.
Det e så kul att ni kommer så ofta, sa hon.

Haha ja o dyrt blir det också när man är där.
 
Denna Henry Lloydjackan köpte Nicko.
Tyvärr hittade jag inte den på eras hemsida, så bilden är lånad från Google.
 
När vi gick där o kollade runt, såg jag också en fin jacka.
En Barbour, en svart skönhet.
Bilden är lånad från Sealife.
 
Nicko kollade även på en jacka till, den fanns tyvärr inte inne.
Men hon bestälde in en åt honom.
 
På bilden är den INTE snygg, men på honom var den . . . grrr.
 
Även denna bild är lånad från Sealife.
 
Efter de har jag hjälpt mamma & pappa.
Sen stack Nicko o jag till gymmet för lite benträning.

Ikväll har vi ätit god mat.
Nu duschar han, sen e de min tur.
Borde tvätta håret idag, men e sååå trött.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0