Hemma hos oss.

Tänkte att ni är kanske nyfikna på hur vi har de här hemma?
Här kommer några bilder. 
 
Den fina skänken som vi har till tvbänk, köpt på blocket.
Är så himla nöjd med den. 
 
Köpt vita, tunna gardiner. 
 
Skaffat oss en tavla ☺
 
Smalt bord, de passar så perfektdär.
Pigtittaren som jag fick av mamma o pappa, som jag målat vit.
 
Köpt takkrona i kölket, nya gardiner. 
 
Nya lampor vid sängeni sovrummet. 
 
Köpt en gammal fin skänk, även den hittade jag på blocket. 
 
Hallen.
 
Mormors lampa som jag tjatat mig till 😄
 
Skoskåpet är nytt, även spegeln. 
 
Nicko köpte en skylt till mig 😂
 
 
 Lite från balkongen. 
 
Sovrum 2/ datarummet är inte klart. 
I storarummet har vi slängt skinnstolarna, beställt nya.
De ska komma i oktober. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0