11 April - Fan det regnar igen !

Igår skulle Nicko upp i stan och fixa en grej, så jag passade på o följa med.
Så vi promenerade upp till stan i regnet.
Han gick på sitt håll och jag på mitt.
Jag skulle ha nya leggings.
Blev 2 par svarta och 1 par mörkblåa.
Efter stan bajkade jag till affären o handlade jordnötter och sedan i full fart hem, var sjukt kissnödig.
Och att de regnade gjorde inte saken bättre haha.
Nu har jag iaf precis ätit frukost. Även duschat & tvättat året + sminkat mig.
Lite senare ska jag iväg o bygga mina naglar hos Sabrina.
Ska sticka dit en stund innan, ska kolla ut vilken färg det blir :P
Hej hopp o löven fem fingrar i . . . . löven =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0