15 April - Soligt & fint.

Igår kollade vi på film, åt gott & drack gott.
Klockan blev efter 02.00 innan vi kom i säng, så jag sov länge idag.
Ja, vovvarna sov länge också.
Vi vaknade 10.30
Gick upp & gick ut med dom.
Hem och gjorde vid mig, sen såg vi på 100% Bonde, sen begav vi oss till gymmet.
Där blev det benträning. Härligt, kunde inte gå normalt sen.
Vi har även varit på Willys och handlat.
Sen har jag varit på Coop o lämnat in trisslotter + handlat.
Rakat Nickos huvud & städat köket som såg rent jävligt ut.
Messat med Sanaz lite idag, hon är i Iran nu.
Hon skickade lite bilder =)
Mina troll tigger godis.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ser ut som boss när han tigger när vi äter ;) dom e Goa våravovvar :)

2012-04-15 @ 19:19:03
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0