Gäsp.

Usch vad jag gäspar.
Trötter.
Var så trött i morse, så jag har stängt av alarmet sen sagt att ja inte orkat träna och somnat om.
Haha . . .
Men jag hann ju smyga ner i börja tvätta redan strax efter 11, sen höll jag på fram till 16.oo
Lagade sedan mat, spagetti med köttfärssås.
Bakade 4 st pajer. 2 äpple & 2 blåbär.
Sen glömde jag att vi inte hade ketchup, så de va bara till o springa till Ica.
Strax efter 17 kom mamma o pappa.
Vi åt & drack så bojjsan sprack!
Jag kan fortfarande inte få bilderna rätt, hur fan gör ni andra ?
Lägger bara in bilder som blir på rätt håll.
Drygt, har ju massor med bilder som jag vill lägga upp.

Kommentarer
Postat av: Emelie olsson

ja den med blueberry och blackberry är ingen hit! ska testa den med jordgubb sen tänkte jag =)

duktig du varit som bakat och ölagat mat och grejer! själv har man precis kommit med i matchen igen då ja legat sjuk!



jag har oxå problem med bilderna, man måste vända dom i datorn i ett program eller alltid knäppa kort så dom hamnar rätt i mobilen om du bloggar därifrån! jag bloggar nästan alltid från min iphone! och tror man inte kan vända bilderna i blogg.se tyvärr :(



Lycke till



kram

2012-04-13 @ 07:06:47
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/
Postat av: The Life Of Yarp - Tävlingar!

sv tyvärr inte direkt till bloggen. däremot kan du använda dig av http://www.videofy.me/ att ladda upp dina videos till och sen klistra in HTML koden i inlägget :)

2012-04-13 @ 08:00:40
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0