Blomsterlandet.

 
I morse vaknade jag runt 8 tiden, låg kvar till halv nio.
Ut med vovvarna o sen hem.
Tvättade håret, joo de e sant =)
 
Ringde mormor:
- Idag tänkte jag ta med dig till Toftanäs, sa jag.
- Okej men jag måste klä på mig, sa hon.
- Ja de går bra. Jag kommer när jag e klar, sa jag.
 
Så jag smsade henne när jag gick, så vi möttes vid buss 3.
 
 
 
 
Massa fina blommor.
 
 
Jag köpte en såån söt kruka, ska visa senare.
Tyvärr hittade jag ingen blomma/växt som passade mig.
Så den får stå tom så länge.
 
Vi gick sedan bort till Ely och kollade.
Oj så många fina grejor.
 
 
Sedan tog vi bussen hem.
Gissa om jag sprang hem, var sååå kissnödig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0