Hej hallå!!

Tänkte lägga upp lite kort från dessa två dagarna.
 
Igår stack jag till Sabrina, vi hade bestämt o ses.
Hon skulle fixa en nagel på mig, sen skulle hon bygga sina. 
Jag fick göra en nagel på henne =)
O sen sa hon att den va jättebra, o det är ju superskoj att hon tyckte de.
Hon gjorde lila glitter, himla snyggt.
 
Boboliten fick tuggpinnar av mig, o nöjd blev han.
 
 
Stanna hos Sabrina fram till 13, sen stack jag hem.
Gick med vovvarna. Sen kom Nicko.
Stack iväg o hämtade m&m sen körde vi Malmö runt för haha.
Fram & tebax.
 
Tillslut fick vi tag på vad vi skulle ha.
Kvällen slutade med bränd pizza, skitsnack & massa skratt.
 
 
Glömt o visa hur de ser ut när Prins sover i hyddan hos mormor o morfar.
Framifrån:
 
Från sidan, lite baktung hahaha.
 
Min finaste lilla Lakrritz.
 
Dessa 2 sakerna har jag o smörjer mig med när jag duschat.
Dove är helt ny, så den har jag inte testat. Men jag har en sådan kräm + babyolja med aloe vera.
 
I morse efter vi varit o handlat, följde jag med dom hem.
Så frågade jag mormor varför det stå vatten i en burk.
- Den ska jag dricka, sa hon.
 
De va bubbelvatten.
Dom skulle panta backen med öl/vatten o köpa ny.
Så fattades de 2 flaskor, så dom hälde upp de på en flaska o resten i en glasburk haha.
 
Blev jordgubbsfil & mackor.
 
 
Prins just nu .
 
Och Lakritz just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0