26 Juli - Svettig som en gris.

Usch så varmt, rent fööör varmt.
 
Idag så hade vi bestämt med morfar o mormor att gå dit där.
Morfar skulle ha hjälp med en sak.
 
Igår så var jag o handlade lite saker på kvällen, som vi skulle ha med o bjuda på idag.
En tårta blev de.
 
"ska vi åka bil?" 
- Ja, säger Prins o far upp i väskan =)
 
 
 
Fikan, nybakat bröd och marängtårtan jag fixade.
 
När vi äter, så får hundarna ligga på vars ett ställe.
Lakritz på filten (man ser inte honom på bilden ) & Prins i hyddan.
Precis när jag kollade ner skulle han precis rymma.
STOPP, sa jag.
Sen låg han på detta viset, tills jag sa Varsegoda. Då sprang dom som satan.
 
 
Vem är mer nyfiken än PrinsPirat ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0