4 Juli - Men mitt i natten.

Hej hej !
Idag har jag knappt varit hemma. 
O eftersom det inte går o blogga från mobilen, så blev det en dag utan inlägg.
 
Varit i stan i dag med P.
Köpte linne, leggings & piercingsmycke.
 
Vatt o byggt mina naglar, barbierosa.

Sen hem o gav vovvarna mat, bytte om, kamma mig ( på fullt allvar ) och stack upp på Möllan o mötte Nicko.
Han var hemma hos Mario o hans tjej.
Så iaf. Jag stack upp där med, vi gick o satte oss på en uteservering och åt, snacka skit o lite så.
 
Vi traskade hem vid 22 tiden.

När vi kom hem så började jag att baka, laga köttbullar o lite så.
Så nu väntar jag på att köttbullarna ska svalna, sen måste jag i säng.
Mina troll sover redan.
 
Några av mina skor =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är väldigt kräsen när de gäller parfymer, så jag blev överlycklig att jag hittade en ny som jag gillade :)

2012-07-05 @ 12:12:42
URL: http://ilivingthedream.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0