God kväll.

Sitter här i soffan o ser tv + surfar.
Mina vovvar sover, även min sötnos.
 
 
Prins sover inne i kudden.
Han ser lagom glad ut.
 
Idag har vi varit på Media Markt och kollat lite.
Sen inne på Usport & djuraffären brevid.
 
Hitta ännu ett halsband till Prins.
Så nu har han 4 st.
 
Det ljusblåa med stenar, det är de nya för idag.
 
 
 
 
 
Lakritz har en himla massa, så han behöver inte fler.
Men Prins behöver.
 
Försökte ta kort på honom med de nya halsbandet. Inte det lättaste.
 
Så nu vaknade Prins, gissar var den lilla råttan la sig !?
 
 
Har varit en sväng o vattnat hos mamma & pappa, sen en sväng hos mormor & morfar.
Drack en cola & snacka skit. Plus jag lämnade mormors 3 läppstift som jag beställt åt henne.
 
Nä nu ska jag väcka alla som sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0