Lila korvar.

I morse gick jag upp 07.00
Följer alltid med och hjälper mormor o morfar och handla.
 
Tog dessa 2 kort medan jag väntade haha.
Gillade färgen. Ser ut som lila korvar.
 
När jag kom hem igen, la jag mig i soffan o kollade tv. Men råkade o somna, så jag smög in i sängen till Nicko o la mig.
Vaknade igen kl 12 !!
 
Låg kvar i sängen till 13, sen duschade jag o gjorde mig klar.
Frukost kl 14.
 
Sen körde vi o hämtade mormor & stack till Toftanäs och handlade lite.
La oss på soffan när vi kom hem. Han kolla OS och jag mös med vovvarna . . . somnade efter en stund.
Blev maxi lite senare. Köpte Tacos o chips.
 
Så nu har vi ätit allt & sett en film.
Nu är vi smällfeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0