Mupparna säger gonatt

 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så himla trist.. Regn, mulet och så är de helt mörkt i lägenheten. Känns som hösten är här.

En vän till mig har startat en sida och säljer Melanotan, kolla in den. Den är inte helt klar än, då de inte går att beställa via sidan, utan man ringer nummret ni ser på min sida. Det är ba priser, säger ni mitt namn så får ni det för 300 kr/kit.

Allt bra med dig? Haft en trevlig helg?

2012-07-30 @ 12:53:56
URL: http://ilivingthedream.blogspot.com
Postat av: Angelica

Så himla trist.. Regn, mulet och så är de helt mörkt i lägenheten. Känns som hösten är här.

En vän till mig har startat en sida och säljer Melanotan, kolla in den. Den är inte helt klar än, då de inte går att beställa via sidan, utan man ringer nummret ni ser på min sida. Det är ba priser, säger ni mitt namn så får ni det för 300 kr/kit.

Allt bra med dig? Haft en trevlig helg?

2012-07-30 @ 12:57:18
URL: http://ilivingthedream.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0