1 Maj - Soligt men blåsigt = /

Goodaugens !
Har inte haft tid o sitta vid datan från nu, har haft annat för mig.
Dagen började med träning, rygg & biceps.
Sen blev de Ica, handlade lite frukost & så.
När vi kom hem blev det som sagt frukost, sen började jag att städa.
Middag vid 14:30 tiden, hundarnas promenad, fortsatte sedan o städa + damma.
Torkade även golven idag.
Sen ringde jag mormor mitt i allt. Hon stackade för besöket igår.
Jag gick ju dit i går vid 19:30 tiden.
Sen städade jag klart resten.
Tvättade av duschdörrarna, passade då på att ta en dusch efter de.
Pratade med mamma för en stund sedan, hon kanske kom en sväng i morgon efter hon gått sin promenad.
Nu är bakningen igång, det blir kanelbullar.
Sen ska jag gå o handla saft & broccoli. Tror jag tar Coop, får se. Trevligt väder, förutom att de blåser ju.
Aja, jag får fortsätta med mitt . . .
Lite bilder kommer upp senare ikväll.
Får bli en gammal bild på Lakritz sålänge.

Kommentarer
Postat av: Torre

Va söt hund! :)

2012-05-01 @ 23:23:24
URL: http://torriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0