11 Maj - Soligt med blåsigt.

Idag hade jag bestämt med Petra att ses.
Skulle mötas 10.00 på Mobilia.
Hon var inte där när jag kom, så jag fick vänta. . .
Medan jag väntade på henne kom mormor & morfar.
Dom skulle handla blommor.
Så jag gick med dom till Petra kom.
Sen gick hon & jag in på Mobilia o kollade.
Köpte ett snyggt lack, visar senare.
Kl 12 stack jag hem o hämade data + vovvarna o gick till m&m.
Där blev det fika, skitsnack & fotofix.
Traskade hem o städade undan allt glitter jag spillt ut ( suck ).
Började med maten, bäddade o lite sånt.
När vi ätti stack jag hem till mamma & pappa. Julia vad ju där.
Stannade knappt en timme.
Nu e jag hemma. Ska ut med mupparna strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0