19 Maj - Heej hopp!

Goddagens!!
Sitter här vid datan lite.
Har städat & så idag.
Även blivit bjuden på fika hos mormor o morfar.
Jag ringde mormor, så sa morfar att han bjöd på fika om jag kom.
Så jag hoppade på min bajk och befann mig hos dom 4 min senare.
Haha, gissa om dom blev paffa att jag kom så snabbt.
Sen när jag kom hem så bäddade jag sängen & lite så.
Snackade lite skit med Hannes.
Nu sitter jag o surfar.
Köpte örhängen till mormor, hon hade ett halsband hon gillar. Men inga örhänge som passade.
Så jag skickade ett mms till henne, då ringde hon genast upp.
Så frågade hon om jag kunde köpa dom åt henne, självklart gör jag henne den tjänsten =)
Snygga va ?
Nä nu ska jag se på Unga läkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0