Skönhetsmässan.

Idag var jag på skönhetsmässan o kollade.
Tyckte inte de va ngt alls.
De va ju mat, inredning, häckasaxar, Viasat o lite sånt med.
Aldrig jag hade betalat för o gå in där, tur man hade fribiljett.
 
Jag & Patricia skulle göra några extensions, tänkte vi.
Salong Nobel Way 23 hade så man kunde göra. Så vi gick dit och frågade vem som kunde hjälpa oss.
Där va ingen som kunde göra de idag, då dom inte hade verktyg till de idag.
Dåligt, då kunde dom tagit ner skylten!! 
Så vi gick, en stund senare när vi kommer tillbax, så ser vi att dom sätter i sånna slingor på en annan tjej.
Vilket jävla stil !!
Jävla dåligt Salong Nobel Way 23 i Malmö.
 
Gå aldrig dit!!!
 
Patricia köpe iaf en korv åt Andre, älgkorv tror jag de var.
Vi köpte lite mineralögonskuggor o pärlörhänge.
 
Sen åt vi innan vi sedan åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0